آلبوم موسیقی متن FIFA World Cup 98
آهنگ بازی جام جهانی 98
با کیفیت Mp3 320Kbps + Flac 16 & 24 Bit
نام موزیک : World Cup 98 Soundtrack
ژانر (سبک) : موسیقی متن
زبان : بدون کلام ، ارکستر ، وکال،
سال انتشار : 1998
محصول کشور : آمریکا | USA
تنظیم کننده : Electronic Arts
هنرمند : EA Games Soundtrack
اهنگ World Cup 98 – آهنگ بازی جام جهانی 98
اهنگ جام جهانی 98 – اهنگ بازی – آهنگ بازی جام جهانی 98 – اهنگ World Cup 98
موسیقی متن به انگلیسی: Soundtrack به مجموعهِ ای از موسیقی ها گفتهِ میشود. که به طور خاص برای همراهی و تقویت فضای احساسی ، داستانی یا تصویری یک اثر هنری مانند فیلم ، سریال ، بازی رایانهِ ای ، تئاتر یا حتی پادکست ساختهِ یا انتخاب میشود. انواع موسیقی متن : موسیقی اورجینال (Original Score) : موسیقی ای که توسط آهنگساز معمولاً با ارکستر یا ابزار دیجیتال به طور اختصاصی برای یک فیلم یا پروژهِ ساختهِ میشود.
موسیقی انتخابی (Compiled Soundtrack) : مجموعهای از آهنگ های موجود (مثلاً پاپ، راک یا کلاسیک) که توسط کارگردان یا تیم سازندهِ برای صحنهِ های خاص انتخاب شدهِ اند، نه لزوماً ساختهِ شده برای فیلم. مثلاً استفاده از آهنگ های معروف در فیلم Guardians of the Galaxy. کارکردهای موسیقی متن: تقویت احساسات صحنهِ (هیجان، ترس، غم، شادی و…) ساختن فضای خاص یا زمان/مکان داستان کمک به روایت داستان مثلاً موسیقی شخصیت ها یا لیدموتیف ایجاد هویت شنیداری برای اثر گذاری بیشتر.
اهنگ جام جهانی 98 – اهنگ بازی – اهنگ World Cup 98
اهنگ متن ، موسیقی یا صدایی با خوانش گفتهِ میشود که در حاشیه یک فیلم ، سریال ، انیمیشن ، بازی یا مستند استفاده شود. معمولا ساندترک توسط یک آهنگساز حرفهِ ای در کاغذی مخصوص یا به اصطلاح پارتیتور نوشتهِ میشود که بعد به نوازندهِ تحویل دادهِ میشود. برای خلق کردن آهنگ متن آهنگساز به همراه کارگردان قطعات و. نقاط حساس موسیقی متن را در پارتیتور علامت گذاری میکنند تا در شروع و پایان سکانس قرار بگیرد. قالب ساندترک همیشه ارتباط مهم و مستقیمی را با تصاویر ، ژانر و سبک محتوایی دارد و همین موضوع باعث مهم بودن انتخاب آهنگساز شدهِ است. موزیک متن یکی از دلایلی است که باعث تاثیر محتوا بر تماشاگر میشود. این به معنایی است که قطعات ارکسترال در شروع و پایان محتوا بصری فیلم و. سریال چگونه و با چه ترفندی قرار میگیرد تا بتواند تاثیر دراماتیک و احساسی تصویر مورد نظر را تقویت کنند.
آهنگ بازی
قطعات موسیقی متن توسط یک آهنگساز با هدایت کارگردان ، فیلمنامه نویس ، تدوینگر و اغلب مواقع با تصویربردار تولید و تدوین میشود. حضور چندتن از عوامل سازنده فیلم ، سریال یا بازی در نوشتن موزیک متن به این دلیل حیاتیست که بتوانند منظور خود را به آهنگساز برسانند. پایان نوشتن موسیقی متن تازه شروع ماجراست ، چرا که باید توسط چند نوازنده حرفه ای ، گروه کر و یک ارکستر موزیک متن اجرا شود. شاید میتوان این موضوع را با شک نوشت که میکس ، مسترینگ و تنظیم. یکی از مهمترین و اصلی ترین خروجی بهتر برای ساندترک بعد از پایان کار است. موزیک فیلم ، سریال یا بازی بستهِ به ماهیت موضوع و داستان محتوا دارد که میتواند بیشترین سبک های موسیقی جهانی را در بر بگیرد.
موزیک بازی
آهنگ متن در دهه های گذشته با سبک هایی چون جاز ، راک ، پاپ و غیر را داشته اند. رفتهِ رفتهِ با تغییر در سبک و ژانر فیلم و سریالها متدهایی جدید از موزیک متن وارد دنیای بصری شدهِ است. زمانی که فناوری موسیقی دیجیتال اختراع شد ، آهنگسازان نو پای سینما به این فناوری تکیه میکنند و سعی دارند بهترین خروجی ساندترک را داشتهِ باشند. فناوری Musical Instrument Digital Interface بیشترین سهم را برای آهنگسازان جدید تقدیم میکند. MIDI شاید بتواند 70 % از موزیک متن را بسازد که در گاهی مواقع نمیتواند. تمام خواسته های آهنگساز را برآورده کند و اینجاست که متد سنتی خود را نشان میدهد. با این حال میتوان به جرات گفت که موسیقی متن بزرگترین تاثیر را میتواند. بر یک فیلم و تمرکز تماشاگر بگذارد که همین امر باعث جذابیت در سناریو و داستان آن میشود.
soundtrack
بازی فیفا جام جهانی 98 محصول کشور آمریکا در سال 1997 میلادی توسط شرکت بازیسازی الکترونیک آرتز منتشر شد. این بازی توسط استودیوی EA Canada طراحی و ساختهِ شدهِ و شرکت Electronic Arts آن را با نام تجاری EA Sports عرضهِ کرده است. این عنوان نخستین بازی رسمی مربوط به رقابتهای جام جهانی فیفا است که پس از دریافت مجوز رسمی از فدراسیون جهانی فوتبال در سال 1997 ، توسط EA Sports تولید شد. طراحی بازی فیفا جام جهانی 98 به طرزی انجام شد که لباس های تیم های ملی به صورت دقیق طراحی شدهِ بودند. (به جز دروازه بان ها که از یک یونیفرم عمومی استفاده میکردند که همراه با لوگوهای برندهای تولیدکنندهِ لباس و اقلام رسمی معرفی شدند.
موسیقی متن – آهنگ بازی جام جهانی 98
موتور بازی جام جهانی 98 بر پایهِ ی همان موتور بازی FIFA: Road to World Cup 98 توسعهِ یافتهِ است. اگر چه در بخش هایی مانند امکان تغییر تاکتیک در طول مسابقهِ و جای گیری بازیکنان در زمین اصلاحات و بهبودهای جزئی در گیم پلی صورت گرفتهِ است. همچنین در حالت بازی دوستانه تیم های بیشتری قابل انتخاب بودند از جملهِ کشورهایی که به مرحلهِ نهایی مسابقات راه نیافتند. در سال 1996 شرکت EA Sports حق انحصاری استفاده از جام جهانی 1998 در بازی های ویدیویی منتشر شدهِ در هر کجا به جز ژاپن را به دست آورد.
بازی World Cup 98 برای مایکروسافت ویندوز ، پلیاستیشن و نینتندو 64 منتشر شد. نسخهِ ای که توسط Tiertex Design Studios توسعهِ دادهِ شدهِ و توسط THQ منتشر و برای گیم بوی نیز انتشار یافت. ویژگی برجستهٔ این بازی شبیهِ سازی کامل رقابت های جام جهانی است. جایی که بازیکن میتواند بین گروهبندیهای واقعیِ مرحلهٔ نهایی یا گروه هایی شامل 40 تیم منتخب به صورت تصادفی یکی را انتخاب کند. هر دیدار نیز در ورزشگاهی برگزار میشود که مشابه محلهای واقعی برگزاری مسابقات در آن دوره طراحی شده است.
اطلاعات مطلب
- آهنگساز : Electronic Arts
- تهیه کننده : EA Games Soundtrack
- زمان تقریبی : 23 دقیقه و 18 ثانیه
World Cup 98 Soundtrack
Tubthumping | Soul Beat Runna | Terminal Intensity | Absurd
دیدگاهتان را بنویسید